Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P39a47v37e75l 59K30r84á64l

13. 1. 2020 11:07

Souhlasím se sledem správných otázek. Jako technik jsem uvažoval o tom, jak probíhá komunikace s naším Stvořitelem ? Nejčastější otázkou mladých lidí je: Jak poznat Boží vůli? A na to jsem se pokusil odpovědět. Využil jsem přitom začátku roku spojeným často s předsevzetím. A to už je kousek od otázky: Jak si vybrat opravdu dobrou věc, kterou stojí za to začít a dotáhnout do konce :-)

0 0
možnosti

R^

Co je naše víra? Náš osobní důvěrný vztah s Bohem.

Začal bych otázkou, zdá já osobně Boha potřebuji, a druhou otázkou, zda je Bůh potřebný pro naši společnost.

To mne navede na cestu hledání a začít prosbou: Pane, dej se mi poznat! A současně si uvědomovat svoji vděčnost za to, že jsem, že žiji, že mne Bůh vede, za každý nový den, který se přede mnou otevírá.

:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 4,57
  • Průměrná čtenost 138x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky