Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Kde je mé útočiště? - to je otázka, kterou si kladli lidi vždy, ještě před židovským monoteismem. Zřejmě ta nejstarší odpověď byla: mám bojovat, mám se snažit - ale když neuspěju, nevadí, půjdu přes řeku mrtvých ke svým předkům a tam mi bude dobře. Pak přišel polyteismus - lidi obětovali bohů,. pak přišel Buddha a ten řekl: útočiště hledej v sobě a v dharmě, existuje i advaita védanta-teorie non-duality - vše je Jedno, to, co se ti děje, je sen...a pak přišla věda a řekla: snaž se, vezmi si prášky, když to nejde a když to vůbec nejde, nevadí, po smrti stejně nic n ení. Tak to je mimo zmíněné víry základní spirituální nabídka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 4,57
  • Průměrná čtenost 138x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky