Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Tak doufejme, že věříme ve správného Pána ..a že nebudeme souzeni jako zbloudilé ovce a bludaři;-)

1 0
možnosti
Foto

P14a11v34e74l 58K69r15á93l

5. 4. 2020 8:12

Tato naděje mne provází celý život :-)

0 0
možnosti
Foto

P49a91v29e39l 11K98r27á60l

5. 4. 2020 8:54

Líbí se mi přístup apoštola Pavla: "1Kor 9:22: "Těm, kdo jsou slabí, stal jsem se slabým, abych získal slabé. Všem jsem se stal vším, abych získal aspoň některé." Jestliže služebník Pavel se dokázal přizpůsobit, tim spíše se náš Pán přizpůsobí těm, kdo ho upřímně hledají. Pevně věřím, ze Hospodin se soustředí na hledající, bloudící a nejisté. Tak se nemusíme bát, že se spleteme. On je tak mocný, že ani ten nejhloupější - ani já - nezbloudí. On se dá každému nalézt ! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 4,38
  • Průměrná čtenost 137x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky