Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a64n 41M73a67r46e17k

4. 4. 2021 16:21

Děkuji Pavle za připomenutí této události. Ježíš kdyžbyl na tomto světě v lidské podobě to neměl lehké. Tolik nepochopení a nakonec i nepřátelství i od svých milých. A přece tu svoji "misi" uskutečnil až do konce.

Opožděné požehnané Velikonoce ti přeju...Honza

1 0
možnosti
Foto

P68a47v11e91l 38K61r72á32l

5. 4. 2021 10:13

Děkuji za přání, Honzo. Také tobě a tvé rodině přejí požehnané Velikonoce.

Manželka mi řekla: Ty ses, ale otevřel, během tohoto kázání. A měla pravdu. Do velikonočního příběhu jsem promítl to, co v poslední době intenzivně prožívám. Když Pán Ježíš říkal, že učedník není nad svého mistra. A jinde: "Jak se chovali ke mně, tak se budou chovat i k vám," věděl, o čem mluví. A já mohu jen dodat: "měl stoprocentní pravdu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 4,67
  • Průměrná čtenost 139x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky