Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J54o78s35e88f 88P45o92t24r

1. 10. 2021 22:28

Zaujal mě příspěvek pana Knechtovského :"Bůh je jen výmysl z dob starých časů."

Jde o to, že moderní věk neguje a odmítá myšlenky "starých časů" a to hlavně a na základě "VĚDY". Ta myšlenka o neexistenci Boha vznikla v minulých stoletích, kdy Volta zavedl proud do žabích stehýnek a ta se pohybovala, kdy buňka byla naplněna polomrtvou protoplasmou, kdy hmota a Vesmír byla věčné, nikdy nevzniklé a nikdy nekončící, kdy všechno vysvětlovala Darwinova teorie, a kdy bylo otázkou času, kdy věda všechno bude znát a vysvětlí co se zatím ukrývá.

Jenže uplynulo víc jak sto let, a věda nejenže nic nevysvětlila, ale nové hluboké otázky přibyly, takže dnes je bezradná v :

Velký třesk, vznik hmoty, energie, prostoru, času, fundamentálních zákonů, sil, temná energie, temná hmota, původ pohybu od kvantových částic ke galaxiím, vyladěnost hlavních konstant, tak aby náš svět představoval žhnoucí slunce a kamenné planety. Věda nevysvětlila vznik života, evoluci života, vznik buněk, vznik eukariotických buněk, vznik mnohobuněčných, lidské vědomí.

Ateismus je zamrzlý názor z 19. století.

Věda je objektivní a nestranná a v současné době se maximálně překlápí na vysvětlení, že bez Architekta to prostě nebylo možné.

0 0
možnosti
Foto

Ještě jsem přímo od něj žádné slovo neslyšel. Proto je asi moje vira v něj vírou

0 0
možnosti
Foto

P85a34v52e45l 37K31r61á91l

28. 9. 2021 10:31

Musím se přiznat, že jsem zatím neměl podobnou zkušenost jako třeba prorok Eliáš. Mám na mysli jeho osobní setkání s Bohem v jedné jeskyni. Ale zase mám bohaté zkušenosti s jiným druhem komunikace z Boží strany. Nejčastěji ke mně Pán Bůh promluví, když si čtu bibli. Něco z toho, co čtu, se dotkne mého nitra. Zaujme mě to, takže o tom musím přemýšlet. Jedním z výsledků tohoto přemýšlení jsou pak tyto blogy :-)

0 0
možnosti
JK

Bůh je jen výmysl z dob starých časů.

1 1
možnosti
Foto

Ano, a stvořil jej člověk k obrazu svému.

0 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 4,57
  • Průměrná čtenost 138x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky