Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mnoho lidí Vám řekne, že jsou připraveni na to dobrodružství, za kterým jednou vyrazí.

Zkuste se jich zeptat, jak by reagovali, kdyby se nyní vedle nich objevil Ježíš a řekl: „Tak jo, tak pojď.“ Kolik z nich by hned všeho nechalo a odešlo?

1 0
možnosti
Foto

P40a74v33e30l 67K46r57á15l

15. 5. 2022 14:59

To je dobrá poznámka. Snažil jsem se říci, že mně se něco podobného v životě stalo. A protože jsem nezavádí, to zmiňované dobrodružství jsem prožil. Jinak až přijde Ježíš podruhé, tak to bude o něčem jiném než poprvé. Mudrci z východu museli tehdy vynaložit značně úsilí, aby Ježíše našli. Podruhé to bude globální, nepřehlédnutelná záležitost. Ale to vy už asi víte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 4,57
  • Průměrná čtenost 138x
Jsem křesťan a bible je pro mne čím dál tím více vzácnější knihou. V poslední době ji opakovaně čtu od začátku až do konce a pokaždé díky Bohu objevím něco nového, co mě osloví. A právě to předkládám čtenářům tohoto blogu. Více o bibli zde: https://bible-kde-jsi.webnode.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky